Kuopion osaston sääntömääräinen kevätkokous 21.3.2022

21.03.2022

Upseeriliiton Kuopion osaston ja Pohjois-Savon Kadettipiiri ry:n kevätkokoukset pidetään maanantaina 21.3.2022 kello 12.00 alkaen Kuopion Klubilla, osoite Kuninkaankatu 10, 70100 Kuopio.

Esitelmä: Pohjois-Savon pelastuslaitoksen johtaja Jukka Koponen

Upseeriliitto ry:n Kuopion osaston kevätkokous

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 8 §:n määräämät asiat. Kokouksessa käsiteltäväksi esitettävät muut kuin sääntömääräiset asiat tulee ilmoittaa 14.3.2022 mennessä sihteerille, majuri Mika Kuutsalle sähköpostilla mika.kuutsa@mil.fi tai puhelimella 0299 234100.

Pohjois-Savon Kadettipiiri ry:n kevätkokous

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksessa käsiteltäväksi esitettävät muut kuin sääntömääräiset asiat tulee ilmoittaa 14.3.2022 mennessä puheenjohtaja Joni Piriselle sähköpostilla joni.pirinen@gmail.com tai puhelimella 0400 988797.

Kokous pidetään COVID19-rajoitukset huomioiden. Kokoukseen on mahdollisuus osallistua myös Teams:n kautta, jonka vuoksi pyydetään ilmoittamaan sähköpostiosoite osallistumista varten viimeistään 18.3.2022 mennessä UL:n Kuopion osaston sihteerille, majuri Mika Kuutsalle, sähköpostilla mika.kuutsa@mil.fi.

Kokouksen aluksi tarjotaan lounas, jota varten pyydetään ilmoittautumiset viimeistään 14.3.2022 kuluessa UL:n Kuopion osaston sihteerille, majuri Mika Kuutsalle, sähköpostilla mika.kuutsa@mil.fi tai puhelimella 0299 234100. Toivotamme jäsenistömme tervetulleeksi kevätkokouksiin.