Uutiset

Vastaa jäsenkyselyyn upseerin työn ja perheen yhteensovittamisesta – vastausaika jatkuu 23. päivä asti

19.5.2022

Yhteispohjoismainen upseerijärjestöjen allianssi Nordisk Officersallians NOA selvittää, miten eri Pohjoismaissa virassa olevat upseerit jaksavat työssään sekä miten työ ja perhe-elämä vaikuttavat toisiinsa. Vastausaikaa on pidennetty: vastaa viimeistään maanantaina 23. toukokuuta.

Idea yhteispohjoismaisesta kyselystä syntyi Upseeriliiton ja Päällystöliiton viime vuonna yhdessä tekemästä jäsenkyselystä työssä jaksamisesta, unesta ja palautumisesta. Tarkoituksena on saada tietoa myös Tanskan, Ruotsin ja Norjan upseerien tilanteesta.

Jäsenkyselyn vastausaika jatkuu maanantaihin 23.5. asti!

Kysely on saapunut sähköpostiin, jonka osoitteen olet ilmoittanut jäsenrekisteriin. Jos viesti ei ole saapunut, tarkistathan myös sähköpostisi Roskaposti-kansion!

Yhteisellä Työelämän tasapaino -jäsenkyselyllä saadaan jopa Pohjoismaita kattavampi kansainvälinen vertailupohja, sillä samoja kysymyksiä on aiemmin kysytty Sveitsin, Hollannin ja Kanadan puolustusvoimissa työskenteleviltä.

-Vastauksia voidaan hyödyntpalvelussuhteenehtoja kehitettäessä työelämän ja joustojen osalta. Meillä on kokemusta, että asiat heijastuvat Pohjoismaissa ristiin tietyllä viiveellä. Mikä nyt näkyy punaisella muissa vastaajamaissa, on meillä edessä jollain viiveellä, sanoo Päällystöliiton puheenjohtaja Jyrki Lukkarinen uusimmassa Päällystölehdessä.

Kysely on auki 20. toukokuuta saakka. Se on suomenkielinen ja siihen vastaaminen vie noin 15–20 minuuttia. Vastaaminen tehdään anonyyminä, eikä vastauksia voida henkilöidä.

Kerromme tuloksista Upseeriliiton viestintäkanavissa.

NOA-jäsenmaat:

• Suomi