Pääluottamusmiehet tapasivat jäseniä Yhdysvalloissa
Upseeriliiton pääluottamusmiehet Markus Halme ja Tero Pynnönen vierailivat huhtikuussa 2026 Washington D.C:ssä ja Norfolkissa. Matkan aikana he tapasivat jäsenistöä, kartoittivat kokemuksia palvelussuhteen ehtojen toimivuudesta sekä perehtyivät suomalaisten sotilaiden työhön Naton esikunnissa.
Lue juttu => https://www.e-julkaisu.fi/sotilasaikakauslehti/3-2026/#pid=12
Muita artikkeleita

Neuvottelijoita ja sopimuksien valvojia lähellä sinua

Kannusteet kuntoon
