Kadettien opintolainan takaus kannattaa hakea viimeistään kesäkuussa ennen toimiston kesätaukoa 11.-31.7.

23.5.2022

Upseeriliiton kadettijäsenillä on mahdollisuus opintojensa aikana hakea Upseeriliiton takausta opintolainalle enintään 3000 euroa. Jos tarvitset opintolainan takauksen, sitä kannattaa hakea mahdollisimman pian!

Lähetä takauslomake kesäkuun aikana, jotta ehdimme käsitellä ja palauttaa hakemuksen.

Upseeriliiton toimisto on suljettuna 11. – 31.7.2022, jolloin takaushakemuksia ei käsitellä.

Opintolainan takauslomakkeen löydät Upseeriliiton kotisivujen jäsenosiosta Yhteistyökumppanien edut.

Tulosta, täytä ja postita kadetin opintolainan takauslomake Upseeriliiton toimistoon. Voit lähettää täytetyn lomakkeen skannattuna sähköpostitse hallintosihteeri Erja Elopurolle elopuro@upseeriliitto.fi .

Tarkistamme tiedot, annamme takauksen ja palautamme takauslomakkeen hakijalle lomakkeeseen merkittyyn postiosoitteeseen. Takauksen saamiseen kannattaa varata ainakin pari viikkoa aikaa.