Tervetuloa lukemaan uutta jäsenkirjettä ja uudistunutta Sotilasaikakauslehteä

13.2.2022

Yhteisö ei ole olemassa eikä voi toimia ilman viestintää. Vuorovaikutus on edellytys työnteolle ja johtamiselle. Tämä pätee myös Upseeriliittoon, joten vahvistamme viestintäkanaviamme jäsenkirjeellä sekä uudistetulla Sotilasaikakauslehdellä.

Viestinnän yksi tehtävistä on välittää ajankohtaista tietoa. Tähän tarkoitukseen perustimme jäsenkirjeen, joka ilmestyy kerran kuukaudessa. Siihen kootaan uutiset, tiedotteet ja blogit, jotka ovat kokonaisuudessaan luettavissa kotisivuilta.

Tarkista osoitetietosi jäsenrekisterissä ja päivitä tarvittaessa!

Jäsenkirjeen jakelukanava on sähköposti, joten on erittäin tärkeää, että jokainen jäsen on ilmoittanut jäsenrekisteriin toimivan ja ajantasaisen sähköpostiosoitteensa.

Jos jäsenkirje ei saavuttanut sinua, voit tilata sen kotisivujen alapalkista Tilaa Upseeriliiton jäsenkirje.

Sotilasaikakauslehti on upseereille konkreettinen jäsenetu

Myös Sotilasaikakauslehdellä on merkittävä tehtävä liiton viestinnässä. Painetun lehden tärkeitä tehtäviä ovat asiantuntijatiedon välittäminen, liitolle tärkeiden aiheiden näkyvyyden kasvattaminen, jäsenistön sitouttaminen ja yhteishengen luominen sekä yhteiskunnallinen vaikuttaminen erityisesti liiton edunvalvonnan näkökulmasta.

Sotilasaikakauslehden avulla välitetään lukijoille myönteinen kuva ammattitaitoisesta upseeristosta ja sen etujärjestöstä Upseeriliitosta.

”Tavoitteena on ollut kehittää lehteä laadukkaammaksi sekä journalistisen sisällön että ulkoasun osalta. Painetun lehden tulee olla jäsenistölle houkutteleva ja konkreettisesti saatava jäsenetu”, sanovat SALin päätoimittaja Martti Lehto ja liiton puheenjohtaja Ville Viita.

Sotilasaikakauslehti palvelee lukijoidensa tarpeiden lisäksi Upseeriliiton edunvalvonnan tavoitteita. Se tukee liiton tarkoitusperiä olemalla sisällöltään ja ulkoasultaan merkittävä turvallisuuspolitiikan ja sotilasalan julkaisu.

Kuulemme mielellään toiveitanne ja palautetta Upseeriliiton viestinnästä!

viestinta@upseeriliitto.fi