Uutiset

Upseeriliiton hallitus valitsi kapteeniluutnantti Markus Halmeen liiton kolmanneksi pääluottamusmieheksi

20.3.2024

Kolmannen pääluottamusmiesten tehtäviin kuuluvat Upseeriliiton koulutuksen kehittäminen ja kansainväliset asiat. Halme on parhaillaan vanhempainvapaalla, Upseeriliitossa hän aloittaa 1. syyskuuta.

Markus Halme on osallistunut aktiivisesti Upseeriliiton toimintaan kadettiajoista lähtien. Parhaillaan hän toimii kolmatta vuotta Merivoimien alueellisena varapääluottamusmiehenä.

Merivoimien osaston johtokunnassa Halme on ollut yhtäjaksoisesti vuodesta 2011 alkaen eri tehtävissä, tällä hetkellä hän on osastonsa puheenjohtaja.

Lisäksi Markus Halme on ollut useita kertoja vaalilautakunnan jäsenenä. Liittovaltuustossa on menossa seitsemäs vuosi ja paikallisena varaluottamusmiehenä kokemusta on kertynyt yli viiden vuoden ajalta.

Markus Halmeen uusi työpaikka syyskuun alusta alkaen on Upseeritalo Katajanokalla.

Onnittelut valinnasta!