Vastaa jäsenkyselyn ja vaikuta Upseeriliiton toimintaan!

18.3.2022

Upseeriliiton jäsenkysely on lähtenyt jokaiselle jäsenelle ja sen tuloksia käytetään liiton toiminnan kehittämiseen. On tärkeää, että saamme kaikilta jäseniltä näkemyksen ajankohtaiseen edunvalvontatyöhön sekä jäsenkoulutuksen kehittämiseen. Kysely on avoinna 18.–31. maaliskuuta.

Kysely on osa Upseeriliiton strategiakauden tutkimuskokonaisuutta ja se painottuu sotilaseläkkeelle siirtymiseen ja EVP-upseerina olemiseen. Vastauksia käytetään myös yrityksen perustamiseen liittyvien koulutustilaisuuksien parantamiseen.

Lisäksi kysytään mielipidettä liittoutumisesta sekä ylimpien virkamiehille kaavaillusta karenssimenettelystä.

Vastaa kyselyyn viimeistään maaliskuun loppuun mennessä!

Pääosa kysymyksistä on samoja kuin vuonna 2018, joten muutokset ovat vertailtavissa edelliseen kyselyyn.

Näkemyksiä ja kehittämisesityksiä voi kirjoittaa kyselyn lopussa olevaan ”vapaa sana” -osioon. Kysely on anonyymi, eikä vastauksia voida yksilöidä vastaajiin.

Jos sinulla on kysymyksiä jäsenkyselystä, yhteyshenkilönä toimii Upseeriliiton hallituksen evp-työryhmän puheenjohtaja, kommodori evp Erkki Mikkola, mikkola@upseeriliitto.fi.

Etkö saanut jäsenkyselyä sähköpostiisi?

Tarkista jäsenrekisteriin ilmoittamasi sähköpostiosoite tai roskaposti!